Wednesday, June 22, 2011

kembara mahkota johor

salam && hello...

kalau korang nak tau hari ini penutupan tuk kembara mahkota johor... aku memang tak lepaskan peluang ny.... nak jumpe sultan n sultanah.. plus anakanak dye... 

memang pengalaman yang sangat berharga... bukan sume orang dapat taw... dapat salam dengan sultan n sultanah... mesra sangat... mesra rakyat... 


ny before sultan sampai... hampir 3 jam aku dan adik aku tunggu taw... setia punye pasal.. hehe...
pastu kitorang amek la gambar.. sikit je... ayat tipu t... hehe...

tara.......

sultan johor tersayang~

actually ny suku dari orang yang datang kat kembara tu..


adik aku... 

sila abaikan gambar ny.


okla.. ny adelah aktiviti aku arini... n lau nak maklumat tentang kembara mahkota johor kilk sini

kerabat sultan johor bersama krew2 mahkota johor~


i'm proud to be johorian n muorian~!

1 comment:

Aleen Aiden said...

woah..meriah gile gayanye..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...