Monday, June 13, 2011

hazama juara AF9

salam && hello...





morning.. semalam saya menangguhkan untuk balik ke melaka because of nak tgk af final... hehe... dasyatkan.... =))

okla... saya nak g tau yang hazama juara af 9... tahniah hazama .... saya da agak dah yang hazama juara.... ade gak org ckp juara dirancang.... saya tak sokong pun.... memang suara hazama sedap sejak dye blm masuk af lg.... tyme tu af 4... af prelude tw.... sory cikit.... 

lau nak di "compare"  kan ngn fina... o.m.g...... sakit telinga ny... nak kene adjust telinga pulak coz kuat sgt dye menjerit... opssss......

ok la.... bye... nk balik melaka dh.... 

tempat kedua : lena 
tempat ketige: fina
tempat keempat: azri 

nota kaki: doakan saya final utk shortkos ny... tq ~!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...