Wednesday, December 8, 2010

coretcoretku

Salam…arini aku nak share cikit ape yang aku rasa…. Seseorng ny muncul dalam idup aku…siapa die xperlu la kot nak bagi tau…. Ok…. Bile aku borak ngan die… aku rase macam da lame kenal… banyak yang aku tahu, n blaja dr die… mungkin tuhan nak tunjuk kan sesuatu kat aku… xtau la…. But, today die nak pegi dah… jauh dari sini…. Wallahualam…. Aku masih tercaricari….. betul ke ape yang aku buat ny ya allah…..

Okla… pape pn “doamu dalam hatiku….” Still remember till I die…..

Antara perbualan aku && die::

Die : ekin kene ingat.saya tak nak awak sedehsedeh lagi… walopapepun saya doakan awak…..

Aku: ok.. tq.. sebab tau perasaan saya…. Selalu bagi katekate kat saya….( dalam ati rase macam nak nangis)

Die: nanti bile saya balik kite tetap kawan ok…

Aku: ok.. saya tak kan putus kan persahabatan kite…. Mesti di hikmah di sebaliknya…. Dan awak jangan lupe makan ubat…. Sentiasa ingat pesan saya… jangan tinggal solat tau….

Die:ok ekin… saya ingat….=)

Tula katekate die yang aku akan ingat sampai bilebile…..

p/s: saya tau persaan awk…sabar k… moga awak pajang umur…=((

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...