Wednesday, September 1, 2010

Assalammualaikum,

"Maafkan saya jika coretan ini mengganggu situasi awak. Saya tak tahu dimana silapnya perhubungan kita. Adakah salah saya, atau sebaliknya. Inilah yang saya takutkan ketika kita mula-mula menjalinkan perhubungan dulu. Daripada sebagai seorang sahabat, teman mesra dan seterusnya bercinta. Tapi sekarang entah dimana silapnya sekelip mata kau berubah.
Saya tak tahu dimana berakhirnya perhubungan kita? Masih bercinta? Kawan? Sahabat ? atau apa sahaja. Semua jawapan terletak pada tangan awak. Apa salah saya? Sehingga awak berubah sebegini rupa?

Memang dari mula perhubungan kita, saya rasa amat gembira kerana awak terlalu mengambil berat, dan segalanya manis belaka. Malah untuk bekerja saya rasakan amat bersemangat kerana awak berada dekat dengan saya. Tetapi sekarang dah lain. Dah berubah. Kenapa ??????


Tolong! Tolong! ……………. Jelaskan semua kekusutan ini. Adakah awak dah jemu, bosan, boring atau menyampah dengan saya, tolonglah jelaskan. Biarlah hubungan kita jujur. Jujur seperti dulu.
Walau apapun keputusan awak saya tetap terima. Jika keputusannya baik, alhamdulillah. Gembiranya saya. Saya lah orang yang paling gembira. Tetapi jika keputusannya sebaliknya, entahlah, saya pun tak tahu untuk berdepan dengan awak. Tetapi mungkin kita tak akan serapat dahulu, walaupun sekadar teman biasa.

Inilah yang sering bermain di dalam fikiran saya. Inilah masalah yang saya tidak mahu terjadi diantara kita. Tetapi tolonglah, tolong fakir sebaiknya. Siapa saya disisi awak sekarang. Adakah sebagai teman, sahabat,kawan atau KEKASIH.????????????"


Tapi cekalka hati think +ve bahawa satu hari nanti pasti ada yg terbaik Allah akan beri pd diri nie... semoga kesabaran yg ada nie akan kekal malah akan dipertingkatkan.. insyaAllah..

2 comments:

Anonymous said...

"ya Allah...jika benar Dia jodohku, dekatkan la KAMI...jika benar Dia bukan jodohku, aku redha dengan ketentuan-Mu."

Anonymous said...

sesungguhnya allah meguji umatnya dengan musibah dahulu... tabahla..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...